Для нас веб-сайт — це таке ж видання, як і звичні газета, журнал чи книга. Отож над кожним проектом, котрий студія робить «з нуля», працюють не тільки дизайнер і програміст, а й журналіст (копірайтер), фотограф та обов’язково літературний редактор (у крайньому випадку — коректор).
Ми не женемося за кількістю виконаних проектів — важливіше зробити сайт людяним, живим. До прикладу, всі готелі сфотографовано такими, якими вони є, і вже чимало туристів були приємно вражені чесністю інформації — що побачив на сторінках сайту, те ж саме є в дійсності. Такі враження чималого коштують, і наші клієнти вдячні за це.
Мало не кожна веб-студія пропонує у своєму прайсі готові рішення: «сайт-візитка», «веб-портал» тощо. Що ж, це їхній шлях, ми ж працюємо тільки індивідуально: погодьтеся, що костюм, зшитий на індивідуальне замовлення буде краще «сидіти», ніж стандартний з конвейеру.
Друга важлива річ — це технічне завдання. Воно може бути малим чи великим, але важливо узгодити з клієнтом що він хоче і в яких обсягах. Дивно було б почати будівництво готелю без генплану, чи шити костюм, не знявши мірку. Так само і в розробці сайту — на зустрічі з клієнтом ми узгоджуємо побажання замовника, можливість реалізації (технічну та фінансову), зрештою, доцільність тієї чи іншої ідеї.
Ми працюємо так, щоб задовільнити відвідувачів сайту, а це значить, що замовник отримає свого клієнта.
На це класичне питання в нас є не менш класична відповідь — будь-які конкретні ціни можна назвати тільки після переговорів, коли узгодимо з клієнтом побажання та обсяги робіт. Наперед можемо сказати лиш одне — не буває сайтів дешевше 200 USD. Якщо вам назвали таку ціну, значить будуть додаткові, приховані виплати. Будьмо уважні.
Так що зустрічаємося, думаємо, що вам потрібно, узгоджуємо план — і до роботи!